“Moderniseringsstyrelsen sløjfer ikke den betalte spisepause” hedder det sig på deres egen hjemmeside i dag..
MEN
konfliktens omdrejningspunkt er om frokostpausen flyder af overenskomsten eller om den er en kutyme, OG det er IKKE løst med “dagens overskrift” – men men men …. lad os nu se, om ikke vi kan finde hinanden inden hele det offentlige arbejdsmarked lukker ned – det kan der vel næppe være nogen, som har interesse i???
Læs mere her (og læg specielt mærke til de to sidste afsnit):
