VEDR. ANGREB PÅ FROKOSTPAUSE:

Hold nu både hovedet (og madpakken) kold…

Parallelt med vores (sammen med alle CFU-organisationer) AFVISNING af arbejdsgivers opfattelse af, at frokostpauser “er kutyme” og dermed ikke dækket af overenskomsten,

…SÅ SKAL vi fortsat kæmpe for AC og GL’s egne fremsatte krav – De må ikke “forsvinde” eller nedprioriteres, fordi modparten spiller ud min DERES syn på frokostpause i det offentlige!!!

Vi kan og skal spille på to heste!