Kornfed dumhed…
…. at investere NEGATIVT i uddannelse.

Dagbladet Information​s leder bruger betegnelsen “Joke”. JA gid det var så vel!

Vores uddannelser sikrer gennem fokus på “uddannelse til alle” en unik sammenhængskraft og fører til et samfund med verdens største lighed i befolkningen. Vi har i uddannelsessektoren det seneste årti haft et stort fokus på at indfri 95%-målsætningen – og ja selvfølgelig koster det, men hver en krone kommer godt igen!

Så kære Esben Lunde Larsen og Ellen Trane Nørby – er der tale om en joke???… Jeres forslag og udtalelser om kornfede uddannelsesinstitutioner og studerende, som vil blive glade for med besparelserne på deres uddannelser at kunne “udvise samfundssind” kunne bestemt godt høre til i joke-genren.

http://www.information.dk/543714