Generelt er det forbløffende svært at finde folk uden for Christiansborg, der støtter det fortsatte omprioriteringsbidrag (newsspeak for nedskæring) på uddannelsesområdet….. Hummmm hvorfor mon?
Kan det skyldes, at omverdenen godt ved, at vores samfund er afhængig af en godt uddannet befolkning, og derfor ser uddannelse som en investering?
Og kære “fire-banden” et højtuddannet befolkning skaber et større skattegrundlag – win win
Læs indlæg fra Politiken (fra 8. september 2017)
Halløj i uddannelsesverdenen: Tør øjnene og slib spareknivene
