Heldigvis slap gymnasierne for at få ændret yderligere på sommerens studentereksamen her i sidste øjeblik.
Jeg er glad for, at det politiske system udviste den rette tillid og tro på, at gymnasielærerne igen i år kan afvikle eksamen.
NB: Når der afholdes eksamen (corona eller ej), så tages der afsæt i, HVAD der er undervist i samt HVORDAN.
TAK fordi de unge ikke fik degraderet deres studentereksamen her til sidst. Nu kan vi fortsætte vores arbejde med at gøre de unge klar til eksamenen.